Klienci zobowiązani są do przedpłaty za wynajem sali przelewem lub gotówką. Opłata jest naliczana za czas rezerwacji oraz za każdą kolejną rozpoczętą godzinę.
Rezerwację sali konferencyjnej można bezpłatnie anulować do 4 dni roboczych przed planowanym spotkaniem. Po upływie tego czasu klient ponosi koszty zgodnie z cennikiem wynajęcia sal spotkań. Każde anulowanie sali powinno być potwierdzone e-mailem.
Sale konferencyjne udostępniamy w godzinach 8.00-18.00 od poniedziałku do piątku. Istnieje również możliwość uzgodnienia dłuższych godzin otwarcia oraz wynajmu w weekendy (ceny różnią się od standardowych, szczegóły pod numerem tel: 794 930 124)
Rezerwacji mogą Państwo dokonać mailowo lub wypełniając formularz kontaktowy.
Sala udostępniana jest na 15 minut przed rozpoczęciem wynajmu, oraz 15 min po zakończeniu rezerwacji. Po tym czasie zostają naliczane dodatkowe koszty.